Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Výdej stravy – časový harmonogram
- 07:00-07:30 VÝDEJ SVAČINY ŠKOLA- DOJÍŽDĚJÍCÍ DĚTI
- 07:35-07:55 VÝDEJ SVAČINY ŠKOLA-DRUŽINOVÉ DĚTI 1. STUPEŇ
- 09:35-10:00 VÝDEJ SVAČINY ŠKOLA-2. STUPEŇ A ZAMĚSTNANCI
- 10:30-11:00 OBĚDOVÁ PAUZA PRO PANÍ KUCHAŘKY A VEDOUCÍ ŠJ
- 11:00-11:30 CIZÍ STRÁVNÍCI( STÁVAJÍCÍ, NOVÍ A BUDOUCÍ)
- 11:30-11:40 PROVOZNÍ ZAMĚSTNANCI
- 11:45-12:00 PRVNÍ VÝDEJ PRO ŠKOLU
- 12:40-13:00 DRUHÝ VÝDEJ PRO ŠKOLU
- 13:35-14:05 TŘETÍ A POSLEDNÍ VÝDEJ PRO ŠKOLU
Objednávání a odhlašování stravy
- přihlášení a odhlášení stravy je nutné provést nejpozději do 11,30 hod. předchozího pracovního dne u obědů, u svačin a u kakao 2 dny předem do 11,30hod.
- za neodebranou nebo včas neodhlášenou stravu se neposkytuje finanční náhrada
- je-li strávník (žák) nemocen, lze pro něho první den odebrat stravu, pokud nebyla včas odhlášena
- strávník (žák, zaměstnanec školy) v době nepřítomnosti ve škole (nemoc), nemá nárok na stravování ve školní jídelně
- v případě přeplatku (řádně odhlášené a zaplacené obědy) v běžném měsíci se převyšující částka automaticky převádí do měsíce následujícího
- OBJEDNÁVÁNÍ A ODHLAŠOVÁNÍ STRAVY PŘES INTERNET
- zpřístupnění služby:
- každému strávníkovi bylo vygenerováno přihlašovací jméno ve formě: prijmenijmeno bez diakritiky; příklad – Jan Křivánek = krivanekjan
- heslo = identifikační číslo strávníka
- zařízení = 3958
- první přihlášení:
- po prvním přihlášení na strava.cz lze zadat e-mailovou adresu, na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy: potvrzení objednávky, nedostatečná výše konta, neodebraná strava, měsíční přehled
- Heslo, e-mail a zasílané zprávy se mohou kdykoli změnit po přihlášení do systému v sekci Nastavení uživatele
- objednání stravy:
- pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky; proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek; změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat
- ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení
- další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na strava.cz
- zpřístupnění služby:
Organizace provozu
- před vstupem do jídelny si strávníci pověsí svrchní oděv na věšák a odloží pokrývku hlavy
- strávníci vstupují do jídelny slušně, zbytečně nemluví, ve frontě se nestrkají, zachovávají klid a připraví si ISIC kartu
- strávník si u vstupu do jídelny řádně umyje ruce teplou vodou a mýdlem dle vyvěšeného návodu
- strávník po vstupu do jídelny vezme tác, na který uloží příbor a celé hlavní jídlo, včetně polévky a pití
- po konzumaci odnese strávník tác k umyvárně, odloží příbor a skleničku do připraveného koše, ubrousek hodí do koše tomu určený
- žáci nesmí vynášet jídlo z jídelny
- při rozbití nádobí, nebo rozlití pokrmu, požádá strávník personál kuchyně o úklidové prostředky a uklidí po sobě; za mladší děti na požádání uklidí paní kuchařka
- za čistotu stolů během výdeje obědů zodpovídá personál kuchyně
- dozor ve školní jídelně zajišťují vyučující a vychovatelky školní družiny; rozpis dozorů je vyvěšen ve školní jídelně
- v jídelně je vyvěšen jídelní lístek na 14 dní dopředu, zodpovídá vedoucí jídelny
- veškeré připomínky k provozu školní jídelny je možné projednat s vedoucí ŠJ
Vedoucí školního stravování:
Lucie Pelešková, tel.: 380 714 579, e-mail: peleskova@zstgm-ck.cz